Categories
Beauty

Beauty Edition: elke dag veelzijdig

Zoals we je in andere berichten hebben verteld, houden we van haar en we willen het op de best mogelijke manier verzorgen, waardoor het sterker en gezonder wordt, ondanks de schade waaraan we het elke dag blootstellen. Bovendien is er niets rijker dan in staat zijn om je kapsel te veranderen wanneer je maar wilt, terwijl je de stijl kiest die je het leukst vindt, gezien wat je gaat dragen.

De ene dag zwaait hij, de andere een hoog getextureerde staart, dan een knot of vlecht met grote oorbellen of een opvallende hals en dan een slanke, verfijnde punt. Haar is een van de beeldhulpmiddelen die het totale uiterlijk van een persoon meer veelzijdigheid geeft; daarom is het erg belangrijk om gezond haar te hebben waarmee we naar eigen inzicht kunnen experimenteren en het kapsel te kiezen dat we het leukst vinden en we zijn altijd op zoek naar de producten waarmee we het kunnen bereiken.

Het ideale duo voor ons is de 3 Minute Miracle Shampoo + Conditioner, met de nieuwe pro-vitamineformule van PANTENE. Ze zijn het ideale stel dat ons helpt om bij elke wasbeurt sterker en glanzend haar te krijgen. Deze nieuwe formule laat het haar langer licht, dankzij de pro-vitamines die werken waar we het het meest nodig hebben, het haar bereiken dat gezond aanvoelt en er gezond uitziet van wortel tot punt en het beste van alles, wat ons in staat stelt om te bereiken het kapsel dat we elke dag willen en veranderen zonder elke dag bij dezelfde stijl te hoeven blijven. Durf jij elke dag te veranderen terwijl je voor je haar zorgt? We hopen dat je het leuk vindt!

Categories
Beauty

Beauty Edition: Perfect Waves

De waarheid is dat er geen geheim is en dat het gemakkelijker en sneller is dan je denkt. Voor ons is de sleutel om voor het haar te zorgen, het te beschermen tegen de hitte van de clip, een goede herstellende shampoo aan te brengen, een herstellende conditioner voor mogelijke schade veroorzaakt door factoren zoals de zon, kleurstoffen, strijkijzers of drogers … een thermobeschermer voordat … en dan later hoe je golven maakt met elk deel van het haar.

Daarom delen we vandaag met u ons geheim om LOSSE EN HELDERE GOLVEN te bereiken, en dat, als uw haar goed wordt gevoed en beschermd, het er glanzend, zacht en gezond uitziet, uw golven langer meegaan en u zich spectaculair voelt!

Vanaf hier kunnen we niet missen:

Restauratieshampoo

3 Minute Miracle Conditioner die je haar herstelt vanaf de eerste wasbeurt

Ampullenkit. We gebruiken er een per week, ze zijn onze favorieten.

Micro-afscherming om ons haar te beschermen tegen de hoge temperaturen van de clip.

Daarnaast gebruiken we:

Droger om ons haar af te dichten of te ventileren als het nat is en we moeten uitgaan.

2-inch golfclip (we geven de voorkeur aan degenen zonder clip, zodat deze het haar niet snijdt of markeert)

Ronde borstel

Styling kam

Categories
Beauty

IN DE HANDEN VAN DE EXPERT: Tips voor het zonnen

HOE MAAK JE JE TAN LANGER DUUR?

Al raad ik bruinen niet aan vanwege de door de zon veroorzaakte schade aan onze huid, zoals puistjes, veroudering en kanker. Ik kan als arts niet negeren dat we soms worden blootgesteld aan de zon, vooral tijdens de vakantie.

Hier zijn enkele tips om voor je huid te zorgen terwijl je bruin wordt:

Zonnebrandcrème

De eerste stap naar langdurig bruinen is zonnebaden met zonnebrandcrème

zonne-energie, met een SFP 30 of hoger, idealiter SFP + 50. Vermijd onbeschermde oliën, het zal vroegtijdige veroudering alleen maar versnellen en tot zonnebrand leiden. Houd er rekening mee dat de eerste doses zon progressief moeten zijn, met tussenpozen van 10,15 en 20 minuten, aangezien de beste tijden de eerste uren van de ochtend voor 10.00 uur of ‘s middags, na 16.00 uur zijn. Anders lukt het je alleen om je huid pijn te doen, dan zal het loslaten en krijg je nooit een goede kleur.

Het is altijd handig om zonnebrandcrème aan te brengen, want naast het beschermen van onze huidlaag tegen schade door ultraviolette stralen, kunt u op een veel veiligere manier een gelijkmatige, langdurige en uniforme kleur krijgen zonder uzelf bloot te stellen aan gevaren zoals brandwonden en zelfs kanker van huid.

Afschilfering

Het is erg belangrijk om de huid te scrubben om dode cellen te verwijderen en een gelijkmatigere kleur te krijgen. Je kunt een scrubcrème of een luffa gebruiken.

Hydratatie

Hydratatie is de sleutel om peeling van de huid te voorkomen. Daarom raad ik aan om vochtinbrengende crèmes en lotions te gebruiken die de elasticiteit van de huid verbeteren. Het ideaal hiervoor is om minstens twee keer per dag crèmes aan te brengen, vooral na blootstelling aan de zon. Door veel water te drinken voorkom je dat je huid gaat pellen of er droog uitziet, op deze manier krijg je een betere bruine kleur.

Voeding

Wortel is een natuurlijke bron van bètacaroteen, een plantenpigment dat ons helpt bruinen en het langer houdt. U kunt dit voedsel weken voor uw reis in uw voeding opnemen, evenals tomaat, broccoli, meloen, sapodilla en kiwi.

Zelfbruiner

Op dagen dat je niet aan de zon wordt blootgesteld, raden we aan om een ​​zelfbruiner toe te passen. Het accentueert niet alleen je kleur, maar geeft het ook een natuurlijke glans waardoor je er beter uitziet. Vergeet niet om het gelijkmatig over je hele lichaam aan te brengen en was je handen heel goed na het aanbrengen.

Categories
Beauty

IN DE HANDEN VAN DE EXPERT: Verzorg uw huid volgens uw leeftijd

HUIDVERZORGING VOLGENS JE LEEFTIJD

Adolescentie

Gedurende deze tijd ervaart ons lichaam grote hormonale veranderingen. Onze huid heeft de natuurlijke glans van een gezonde en jonge huid. Het is in deze periode dat acne het vaakst voorkomt.

De schoonheidsroutine is eenvoudig, waarbij schoonmaken het belangrijkste is, elke dag twee keer per dag, ‘s ochtends en’ s avonds, hangt het type reiniger af van uw huidtype. Gebruik geen reinigingsmiddelen en tonica met alcohol die de huid uitdrogen zonder enig ander voordeel te geven. Gebruik een of twee keer per week een scrub. Zoek naar een niet-comedogene zonnebrandcrème om puistjes te voorkomen.

De jaren 20

De huid bevindt zich op een van de beste momenten, de acne verdwijnt normaal gesproken en de huid is glad en stralend. Twintig zijn de beste jaren om gezonde schoonheidsgewoonten te ontwikkelen die de jeugd van de huid verlengen. Reinig je gezicht, slaap nooit met make-up, bescherm jezelf tegen de zon, gebruik serums om je huid te hydrateren en gebruik ze als een oogcontour.

Min of meer vanaf 25 beginnen we te zien hoe ons metabolisme vertraagt ​​en we gemakkelijker aankomen. Op dit moment moeten we beginnen met een routine van eenvoudige maar constante schoonheid: één keer per maand schoonmaken, zonnebrandcrème, speciale behandelingen en gezonde eetgewoonten ontwikkelen.

De jaren 30

In de jaren dertig begint de huid te veranderen en heeft meer verzorging nodig. Op deze leeftijd worden producten met actieve ingrediënten gebruikt om expressielijnen te behandelen, de vlekken die beginnen te verschijnen en de frisheid van de huid begint te verliezen. Gezichtsreiniging en exfoliatie met natuurlijke zuren worden steeds belangrijker en fundamenteler voor celvernieuwing. Zonnebrandcrème is van vitaal belang om het verschijnen van meer vlekken en voortijdige rimpels te voorkomen.

Meer speciale behandelingen worden gebruikt om specifieke problemen te bestrijden, of het nu gaat om slapheid, expressielijnen, uitdroging, enz. Het is raadzaam om vooraf te raadplegen hoe u op de meest geschikte manier voor uw huid kunt zorgen. Vergeet niet om voldoende water te drinken en gezond te eten.

De jaren 40

Op deze leeftijd beginnen de tekenen van veroudering zichtbaar te worden: slappe huid, uitgesproken expressielijnen en rimpels, vooral als de huid niet op jonge leeftijd is verzorgd. Uitdroging en verlies van versheid zijn duidelijker. De basisroutine is erg belangrijk, vergezeld van gespecialiseerde behandelingen om de tekenen van veroudering te bestrijden.

vanaf de jaren 50

De huid verliest haar elasticiteit en de jaren van verwaarlozing, zonnebaden worden meer zichtbaar in de vorm van vlekken, sproeten en doffe huid. Het is noodzakelijk om gezond te eten en ervoor te zorgen dat we de benodigde hoeveelheden calcium binnenkrijgen om de hoogte en dichtheid van onze botten niet te verliezen. Dit is een tijd waarin we moeten oefenen om flexibel te blijven en energie te hebben, hetzelfde geldt voor de geest, hoe meer we hem gebruiken, hoe beter hij zal blijven.

Categories
Beauty

Beauty Edition: You Hair, Your Way

In de post van vandaag zullen we het hebben over haar.

De vraag is niet of we het glad of golvend, lang of kort dragen, maar wat belangrijk is, is dat het vervreemd is van wie we zijn, onze levensstijl en het beeld dat we van onszelf projecteren. Als we er goed uitzien, voelen we ons goed en weerspiegelen we het aan anderen, wat ons vertrouwen geeft en ons zelfrespect vergroot, omdat kracht en veiligheid voor ons synoniem is met schoonheid.

Een van de dingen die we het meest aanbevelen tijdens onze beeldconsultatiesessies, is dat voor ons het meest interessante aan haar en het advies dat we geven aan degenen die ons vragen, is dat we de natuurlijke val benadrukken, we halen er het maximale uit. . Hoe? Zoeken en kiezen van de productlijn aangegeven voor elk type en daarmee het gewenste resultaat behalen. PANTENE heeft talloze lijnen voor alle stijlen: glad, krullen, hydratatie, herstel, glans, klassieke verzorging, en vele andere dan met zijn nieuwe formule met pro-vitamines, die werkt waar het haar het het meest nodig heeft, helpt ons om heb altijd mooi en gezond haar.

In ons geval gebruiken we de rechte haarlijn en er zijn momenten waarop we willen veranderen en we houden van de groene reparatielijn die ons haar van binnenuit hydrateert en ons in staat stelt te spelen met de droger, het strijkijzer en de kleurstoffen zonder die van ons wordt teveel mishandeld. In deze dagen van zomer en intense zon weten we dat we volop kunnen genieten van lange dagen strand en zwembad zonder ons zorgen te hoeven maken over de gezondheid van ons haar, want met de nieuwe formule zijn we kalm omdat het haar van binnenuit kracht geeft en het achterlaat de hoofdrolspeler zijn in al onze looks en een gezonde bondgenoot van ons imago.

Ontdek je lijn en geef je haar de kans om van wortel tot punt te stralen. We hopen dat je het leuk vindt!

Categories
Beauty

Beauty Edition: FORCE is Beauty

Schoonheid is niet alleen extern.

Voor ons is het een formule of een recept waarbij er twee hoofdelementen of ingrediënten zijn: de buitenkant + de binnenkant. Zowel even belangrijk als doorslaggevend. Als we naar onszelf in de spiegel kijken en we houden van wat we zien, zijn we meer dan klaar om de straat op te gaan om de uitdagingen waarmee we worden geconfronteerd te overwinnen, ongeacht de omstandigheden. We voelen ons comfortabel in onze eigen huid, we voelen ons veilig, we voelen ons bekwaam met de nodige kracht om te bereiken wat we willen, omdat ons veilig voelen en ons goed voelen over onszelf ons laat zien dat STERKTE SCHOONHEID is.

Een gezond, glanzend, sterk en mooi haar stelt ons in staat om veelzijdig te zijn, van de ene dag op de andere te veranderen zonder dat het iets heel drastisch is, plezier te hebben, dezelfde look te gebruiken maar er anders uit te zien, het is de perfecte aanvulling op een goede outfit.

Categories
Lifestyle

Hoe de yoga levensstijl te combineren met sportschooldiscipline

Mensen denken misschien dat het combineren van yoga en gym niet nodig is, omdat ze vaak denken dat slechts één type oefening voldoende is.

Maar dat is eigenlijk niet zo. Het combineren van deze twee soorten oefeningen kan zeer voordelig zijn. Als je bijvoorbeeld yoga-oefeningen doet voor spierflexibiliteit en uithoudingsvermogen, zijn je spieren goed voorbereid op het tillen van gewichten in de sportschool, waardoor je jezelf verder kunt duwen.

Hier zijn enkele voordelen van het combineren van yoga en krachttraining.

Je lichaam en geest trainen

Yoga is niet alleen een oefening voor het lichaam, het is ook een reeks fysieke, mentale en spirituele oefeningen die je lichaam, geest en ziel versterken. Het doel is om deze drie aspecten in evenwicht te brengen om een ​​meer bevredigend leven te leiden. Elke beweging en houding heeft zijn fysieke en spirituele doel. Dit is de reden waarom wat tijd besteden aan mediteren voordat je naar de sportschool gaat, je zal helpen je energie te richten op lichaamsbeweging tijdens de training.

Regelmatig sporten heeft veel voordelen. Het verbetert je zelfvertrouwen, vermindert stress, elimineert angst, verbetert je geheugen, enz. Deze voordelen kunnen worden versterkt door yoga te beoefenen, omdat het je aanmoedigt om diep in je ziel te graven door de transcendentale ervaring van oefening en meditatie.

Flexibiliteit en kracht

Om je lichaam kracht te geven, moet je zijn flexibiliteit opbouwen. Yoga ondersteunt de ontwikkeling van je lichaam en geeft je een betere stabiliteit en ondersteuning. Het bereidt spieren voor op gewichtheffen en voorkomt blessures die je wekenlang uit elke training kunnen halen.

Yoga rekoefeningen maken je spierweefsel elastischer en ze bereiden je gewrichten voor op de druk waaraan ze worden blootgesteld tijdens de training in de sportschool. Het beoefenen van yoga helpt je ook om je bewegingen beter onder controle te krijgen. Bij elke vorm van training is het uiterst belangrijk om de oefeningen correct uit te voeren. Dat is de enige manier om de juiste spieren te activeren.

De economische voordelen

Iedereen die regelmatig naar de sportschool wil gaan, moet goed uitgerust zijn voor de trainingen. Zorg er dus voor dat u de juiste versnelling kiest. Als u op zoek bent naar comfortabele en duurzame uitrusting, dan is het een goed begin om door een collectie schoenen, shorts, overhemden en andere accessoires van Adidas te bladeren.

Categories
Lifestyle

Yoga was mijn training, daarna werd het mijn levensstijl

Het is pas onlangs dat ik me realiseerde dat mijn yogapraktijk veel dieper gaat dan ik eerst dacht, want hoewel ik al ongeveer vijf jaar aan het oefenen ben, ben ik pas in het afgelopen jaar begonnen me af te vragen wat het echt voor mij betekent en de impact die het heeft op mijn leven.

Ik ben begin 2010 begonnen met yoga toen ik zwanger was. Ik wilde trainen, maar zonder de cardio-stress, en ik wist dat de ademhaling me zou helpen gefocust en kalm te blijven op de grote dag. Al snel na de geboorte ontdekte ik Ashtanga en was volledig verslaafd. Voordat ik het wist, had ik mezelf een geweldige lerarenopleiding gegeven bij YogaLondon, mijn carrière in moderekrutering achter me gelaten en met een zes maanden oude mezelf gelanceerd in een geheel nieuwe manier van leven en werken, zonder een tweede gedachte.

Ik wilde niet toegeven dat mijn connectie met yoga voornamelijk fysiek was.

Ik herinner me een gesprek op een zomerhuwelijk in 2014; daar was een oude vriend die ook yogaleraar is. Tijdens onze inhaalslag was ze gepassioneerd dat ze leraren niet respecteerde die alleen lesgaven voor de fysieke voordelen in plaats van dieper in de filosofie en meditatie-aspecten te duiken. Tot nu toe was ik dit. Dit raakte een snaar omdat ik niet wilde toegeven dat mijn connectie met yoga voornamelijk fysiek was. Ik doceerde poweryoga en trok diegenen aan die alleen geïnteresseerd waren in het krachtaspect van yoga; vooral omdat hun kennis van yoga beperkt was en ik ze destijds niets verder bood. Dus ik was het terloops eens, maar kwam weg van het gesprek en vroeg mijn relatie met yoga en vroeg me af of ik ruimte had voor een beetje zielonderzoek.

Dus nu een paar maanden later, bevind ik me hier in een ongewoon gebied en voel ik me plotseling een beetje (durf ik te zeggen) verlicht. Iets heeft voor mij geklikt en ik begin me te realiseren dat yoga een manier van leven is. Terugkijkend bleef mijn klik onopgemerkt tot begin 2014. Na tien jaar zat ik midden in een breuk, met een kind in het midden, en ik was meer gefocust en vastbeslotener dan ooit om ons leven kalm en vredig te houden.

Categories
Lifestyle

Hoe u kunt beginnen met het beoefenen van yoga als levensstijl: 8 ledematen van yoga

Wanneer de meeste mensen aan yoga denken, denken ze aan het draaien in vreemde yogahoudingen, ongelooflijke flexibiliteit en misschien zelfs een groep mensen die samen in een kamer zitten, terwijl ze met gekruiste benen het Sanskrietwoord “OM” zingen.

Hoewel een deel daarvan misschien waar is, is yoga zeker niet alles. Na jarenlang yoga te hebben gezien als niet veel meer dan een hobby of zelfs gewoon als een oefening, beginnen mensen het te herkennen voor wat het werkelijk is:

Yoga is een levensstijl die bestaat uit de acht ledematen van yoga

Hoewel yoga vooral bekend staat om zijn fysieke beoefening, ook wel bekend als de asana’s (houdingen), gaat het veel dieper dan dat. Traditioneel werd het fysieke aspect van yoga alleen maar gezien als een stuk, of het nu een belangrijk stuk was, van de hele yogapuzzel. Patanjali, de schepper van de yogasutra’s, gaf een nauwkeurige definitie van wat yoga zegt: “yoga is het wegnemen van de fluctuaties van de geest”, in het oorspronkelijke Sanskriet vaak aangeduid als “Yogas Chitta Vritti Nirodhah”. Deze definitie maakt duidelijk de cruciale rol die de geest in yoga speelt, naast het lichaam.

Hoewel het in het westen misschien moeilijk te herkennen is, is yoga zoveel meer dan mooie houdingen en rekbare broeken. Het echte doel van yoga, als begrepen in de definitie van Patanjali, is om controle over de geest te krijgen. Dit bevestigt een van de meest voorkomende reacties die mensen hebben op hun eerste ervaring met yoga. Terwijl velen citeren dat ze een intense, bevredigende en uitdagende fysieke ervaring hebben, net als veel of zelfs meer, geven de mentale helderheid en vrede aan dat ze er echt door terug bleven komen. In wezen kregen ze een voorproefje van de opkomende verbinding tussen lichaam en geest door hun asana-beoefening, iets dat nog niet eerder was gevoeld.

Categories
Lifestyle

Eenvoudige tips om een yoga-levensstijl op te nemen in uw dagelijkse routine

Veel mensen vragen zich misschien af ​​wat het betekent om je yoga van de mat te halen, omdat ze geloven dat yoga slechts een oefening is. Anderen zouden kunnen denken dat yoga een religie is (dat is het niet!). En anderen denken misschien dat je zeker flexibel moet zijn om zelfs een yogapraktijk te beginnen (dat doe je niet! In feite kun je door yoga flexibeler worden).

Dus wat is yoga precies?

Vaak is het een oefening die op de mat begint met asana’s of poses, om later te transformeren naar iets diepers dan alleen een oefening; yoga wordt een geheel nieuwe levensstijl.

Of je nu al jaren, een paar maanden yoga beoefent of pas onlangs naar je eerste yogales bent geweest, je kunt een levendiger leven leiden door yoga-principes toe te passen op je dagelijkse leven.

Dit zijn tips die je kunnen helpen op weg naar een meer yoga-leven:

1. Beheer uw stress

Een van de grootste voordelen van yoga is dat het je algehele humeur kan verbeteren, wat je algehele gezondheid verbetert!

Vooral met meditatie en pranayama of ademhalingsaspecten van yoga is men in staat technieken te ontwikkelen om de geest tot rust te brengen, een gevoel van stilte te creëren dat helpt bij het beheersen van stressniveaus en het omgaan met angst.

2. Maak bewuste eetkeuzes

Yoga is een beoefening die wordt versterkt wanneer je de principes ervan voortzet, zelfs nadat je de mat hebt verlaten.

In yoga beoefenen we vriendelijkheid en mededogen, niet alleen met anderen, maar ook voor jezelf. Daarmee maak je eetkeuzes waardoor je je op de lange termijn sterker, energieker en gelukkiger voelt. Probeer een vegetarisch of veganistisch dieet of verhoog op zijn minst uw inname van groenten en gezond voedsel.

3. Beter slapen

Zoals we al zeiden, yoga gaat verder dan de energetische beoefening die veel mensen zich voorstellen dat yogi’s leven, handstanden en sterke armbalansen doen die we op foto’s zien.

Er is een niet-installeerbare, maar nog steeds zo verbazingwekkende kant aan yoga genaamd Yin yoga. Dit is het minder actieve, meer kalmerende aspect van yoga dat je verbindt met je rustgevende toestand en je slaap verdiept.